Sayfalar
  • Satış Sonrası
Satış Sonrası Hizmet

Yönetimin teklif verme kararı ile başlayan ve ürünün ömrünü tamamlanmasına kadar devam eden satış sonrası hizmet kapsamında;

  • Müşteri memnuniyetinin arttırılması ve devamlılığının sağlanması doğrultusunda çalışmaların yürütülmesi,
  • Ürünlerin zamanında ve sözleşmeye uygun olarak teslimatlarının yapılması,
  • Ürünlerin sürekli faal halde olabilmesini sağlamak amacıyla lojistik destek planları yapılarak gerekli yedek parça ve koruyucu bakım faaliyetlerinin belirlenmesi, müşteri kullanımına uygun, güvenilirliği yüksek, kolay test edilebilen cihaz tasarımlarının yapılmasının sağlanması,
  • Garanti süresi içinde / dışında bakım onarım için gelen ürünlerin ilgili sözleşmelere uygun olarak en kısa zamanda faal hale getirilmesinin sağlanması,
  • Müşteri talepleri ve şikayetlerinin en kısa sürede değerlendirilerek ürünlerimizde gerekli iyileştirmelerin yapılıp düzeltme önlemlerinin alınması,
  • Müşteriye yönelik eğitim faaliyetlerinin sürdürülmesi ve
  • Bakım Onarım yeteneğini kazanmak isteyen kuruluşlara ekipman test düzeneği yedek parça döküman ve eğitim desteğinin verilmesidir.